sztachx7 sztachx7
260
BLOG

Argentyna vs Niemcy w finale

sztachx7 sztachx7 Rozmaitości Obserwuj notkę 3

No i stało się.

Obejrzeliśmy świetny mecz obronny z dogrywką i karnymi.

Obydwa zespoły zagrały w obronie niemal bez błędów.

W ataku nie mogły nic poradzić nie pozwalając na rozwinięcie skrzydeł napadowi drużyny przeciwnej.

Teraz Niemców czeka mecz z drużyną, która w przeciwieństwie do Brazylii, ma naprawdę dobrą obronę.

Na tyle dobrą, że napad bramkostrzelnych Holendrów nie poradził ze strzeleniem gola.

Argentynę za to w finale czeka kolejne bardzo trudne zadanie.

Pokonanie najlepszego obecnie bramkarza świata

Manuela Neuera

Holandię czeka pozornie łatwy do wygrania mecz o III miejsce i brązowy medal z Brazylią.

Chyba, że stanie się cud, ale po meczu z Niemcami nie sądzę by obrona Brazylii mogła takiego cudu dokonać.

Życzę świetnego Finału Mistrzostw Świata kibicom.

Dziękuję Żonie Agnieszce za wyrozumiałość podczas tego miesiąca i za to, że żyła tymi Mistrzostwami

niemal równie mocno jak ja (wreszcie było po co odpalać telewizor :-))

 

Ps. Smutek ogarnął mnie wielki gdy Arjen Robben podbiegł do swojego płaczącego

po przegranym meczu synka

i

wtedy zawstydziłem się, że kibicowałem Argentynie.

sztachx7
O mnie sztachx7

Jestem jaki jestem. Nie kocham postkomunistów ani z PO, ani z SLD.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości