sztachx7 sztachx7
113
BLOG

ZBUK

sztachx7 sztachx7 Polityka Obserwuj notkę 0

Tak więc Cenckiewicz dokopał wraz z kolegą Wojciechowskim 93 letniemu starcowi prof. Kieżunowi.

W imię czego ?

W imię zasad zapewne.

Sławka nie nauczyło osiedle zapewne, że dwóch na jednego to banda łysego...to raz.

Napisał dzieło o SB - pewnie sporo wie na ten temat. Ciekawe skąd?  - to dwa

Napisał biografię ŚP. Anny Walentynowicz

Napisał para biografię Lecha Wałęsy wczesną.

Kurczę!

Może wziąłby się wreszcie tak za ludzi po drugiej stronie?

Za Kiszczaka. Za Wachowskiego. Za Jaruzela, Za Moczara...Za agenturę sowiecką w Polsce.

Nie ze względu na sławę mołojecką powinien to zrobić. To trzy.

Tylko dlatego, że jest ponoć wybitnym fachowcem...od prześwietleń?!?

Na studiach, które kończyłem dyplom magistra uzyskiwało się za operowanie źródłami.

Doktorat miał wykazać co odkrywczego.

Nieznanego nauce do tej pory. Podobnie z habilitacją, docenturą, itp. profesurą

Mam wrażenie, że Sławomir Cenckiewicz zatrzymał się na interpretacji/operowaniu dostępnymi źródłami

czyli na poziomie magistra.

Pomimo tego, że wie, z której strony jest chleb posmarowany..

.Ksiązkę o Wałęsie kupiłem w Lidlu - gratulacje dla Autora

Szkoda talentu i fachowca...archiwa w Moskwie czekają...

sztachx7
O mnie sztachx7

Jestem jaki jestem. Nie kocham postkomunistów ani z PO, ani z SLD.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka