sztachx7 sztachx7
488
BLOG

Taktyka Kameleona PO

sztachx7 sztachx7 PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 6
Stanisław Grzegorz Światak Zastanawiałem się dość długo dlaczego Wilders przegrał wygrane wybory w Holandii?
Doszedłem do wniosku, że, ówczesny i obecny premier Holandii wytrącił mu - zręcznie, przyznaje - argumenty z rąk przejmując jego poglądy i stawiając się Turcji. Pomimo tego, że ideowo mu zupełnie z tym nie po drodze, ale poklask i co najważniejsze, głosy wyborców zyskał.

Dlaczego SPD Martina Schulza w Niemczech pomimo wysokich sondaży teraz notuje obecnie duże spadki w starciach landowych z CDU Angeli Merkel? Ponieważ Pani Kanclerz poszła po rozum do głowy i przesunęła swoje poglądy na prawo w stronę AfD.

I najważniejsze. Dlaczego PO wykonuje teraz takie rozpaczliwe wolty jak ta Rostowskiego z popieraniem programu 500+ i Schetyny z niezgodą na przyjmowanie uchodźców? Fajnie to sobie chłopcy  z PO w krótkich spodenkach wymyślili - ktoś z PO nawet to powiedział otwartym tekstem, że "kto jest mądry to zrozumie".
Tu nie chodzi nawet o przesunięcie się w stronę poglądów PiS.
Tylko o dezorientację wyborców. Na tyle bliskie zbliżenie się do poglądów PiS (wypracowanych przez lata) żeby potencjalni wyborcy byli zdezorientowani przed wyborami. PiS musi przysiąść i dać jakąś poważną i zrozumiałą dla Suwerena odpowiedź na tą taktykę kameleona jaką stosuje obecnie PO.

Nie ma wyjścia.
sztachx7
O mnie sztachx7

Jestem jaki jestem. Nie kocham postkomunistów ani z PO, ani z SLD.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka