sztachx7 sztachx7
186
BLOG

Sukcesja po Prezesie Kaczyńskim - próba analizy nie na smutno

sztachx7 sztachx7 PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Dzisiaj w programie "Młodzież kontra" min. Jarosław Gowin
Tak mi się jakoś pomyślało co to będzie za walka o władzę po śmierci Prezesa Jarosława Kaczyńskiego.
Myśli moje popłynęły w kierunku tego, jak taka sukcesja wyglądała dawniej w historii.
Oczyma wyobraźni zobaczyłem więc;
- impeachment Prezydenta Dudy - na podstawie podpisania ustawy, którą zgłosił PiS (klub w całości głosował za odwołaniem) - emigracja, ale w ramach układu nie pozwalającego mu na powrót do kraju - córka zostaje w areszcie w Polsce z opcją likwidacji.
- Premier Beata Szydło ulega wypadkowi z udziałem 4 Seicento, które miażdżą rządowe BMW i Premier jest długotrwale niezdolna do pełnienia urzędu,
- Joachim Brudziński, jako, że blisko do Spychowa, a tradycja jest ważna - zostanie oślepiony,
- Jacek Kurski odsunięty i w ramach restrykcji za Opole - wykastrowany,
- Europoseł Ryszard Czarnecki - odjęcie obu rąk - za konszachty z Trumpem,
- Zbigniew Ziobro po zajęciu Sądu Najwyższego własnoręcznie likwiduje sędziów, którzy nie chcą złożyć przysięgi na wierność ministrowi,

Specjalne ruskie komando likwiduje liderów opozycji żeby zamęt w kraju powiększyć

Sukcesorem zostaje...

To pozostawiam Państwu.

sztachx7
O mnie sztachx7

Jestem jaki jestem. Nie kocham postkomunistów ani z PO, ani z SLD.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka